Odliczanie: 1/366
krok po kroku, dzień po dniu, myśl po myśli, przypadek po przypadku
- PROJEKT "PRZYPADKOWA"

niedziela, 2 października 2016

Zaczynamy znów

Miałam to napisać wczoraj,
ale stałam trzy i pół godziny w kolejce do zakwaterowania w akademiku... 
Naprawdę cudowne doświadczenie, polecam.

A tak już poważnie. Zaczął się kolejny miesiąc, kolejny rok akademicki. Kolejny raz pora zacząć działać, pracować nad sobą. Kolejny raz spróbować znaleźć w sobie siłę (nawet po długim staniu w kolejce) by zmieniać się na lepsze. No i tak właśnie kolejny raz startuję z moim projektem. Także witajcie w podejściu zdaje się, że już piątym. Tym razem jednak mam zamiar zabrać się do tego porządniej i mam nadzieję, że w końcu mi się uda.

Także, enjoy. Może znajdziecie tu coś dla siebie...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz